środa, 12 marca 2014

Z internetu - inspiracje

Pomyślałam sobie, że jeżeli znajdę coś interesującego to o ile będzie taka możliwość będę się z Wami tym dzielić.

Być może ktoś tak jak ja się zakocha i postanowi sobie sprawić takie cudeńko?

Jak pierwszy raz ujrzałam to już wiedziałam co trafi na podłogę w moim nowym mieszkanku. 


Czyż nie jest piękny? 

Na stronce Fabryka wzorów na drutach i szydełku jest wiele takich wspaniałości i podziwianie ich pochłonęło mnie całkowicie.
Są tam dywany różniaste i pufy we wszystkich możliwych kolorach - marzenie i wiele wiele innych ciekawych gadżetów. 

Można je zamówić tutaj ale myślę, że można też i samemu pokusić się o wykonanie takiego cuda. 

Z kolei na blogu drutami zrobione znalazłam dzieło, które kusi niesamowicie. 
Już wybrałam swój wzór i z pewnością niebawem zabiorę się za realizacje. 

A jest to narzuta na łóżko, którą możecie podziwiać TUTAJ .

Jedyny problem to taki, że moja narzuta musi mieć wymiary co najmniej 225x245, ale myślę, że do Bożego Narodzenia uda mi się ją zrobić :)

Teraz znikam kończyć sweterek bo póki co więcej czasu spędzam "w internecie" niż przy robótce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i Twoją opinię ☺

LinkWithin